Petra Krešimira IV br. 1, 35000 Slavonski Brod  Tel: 035/216-111 OIB: 27400987949

Petak, 11. Kolovoz 2023

USLUGA IZRADE PLANOVA I STUDIJA-USLUGA IZRADE STUDIJE IZVEDIVOSTI S ANALIZOM TROŠKOVA I KORISTI

1.            OPĆI PODACI

1.1.      OPĆI PODACI O NARUČITELJU

Naziv i sjedište Naručitelja:                          Brodsko-posavska županija, Ulica Petra Krešimira IV. br. 1, HR-35000 Slavonski Brod

Osobni identifikacijski broj (OIB):                27400987949

Broj telefona:                                                +385 35 216-111

Broj telefaksa:                                               +385 35 216 452

Internetska stranica:                                    www.bpz.hr

Adresa elektroničke pošte:                          Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

1.2.      OSOBA ILI SLUŽBA ZADUŽENA ZA KONTAKT

Kontakt osoba:                      Darko Bošnjak, struč.spec.oec.

Adresa elektroničke pošte:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Broj telefona:                        +385 35 351 787

Broj mobitela:                        +385 91 555 6981

 

1.3.      EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE

82, CIB KK.10.1.3.05.0020/4

 

1.4.      PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE

26.411,00 EUR bez PDV-a

 

1.5.      VRSTA POSTUPKA NABAVE

Postupak jednostavne nabave sukladno poglavlju VI. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave Brodsko-posavske županije od od 19. prosinca 2022. godine (KLASA: 024-02/22-06/81, URBROJ: 2178-01/1-22-1).

1.6.      O PROJEKTU

Brodsko-posavska županija zajedno sa partnerima Srednjom školom Matije Antuna Reljkovića iz Slavonskog Broda i Sveučilištem u Slavonskom Brodu planira provesti projektno ulaganje sa ciljem stvaranja Centra strukovne izvrsnosti u bioekonomiji.

Misija Centra strukovne izvrsnosti u bioekonomiji je unaprijediti kompetencije u poljoprivrednoj proizvodnji polaznika srednjih poljoprivrednih škola, polaznika visokih učilišta, profesora, polaznika cjeloživotnog obrazovanja i obrazovanja odraslih, poduzetnika, OPG-ova u regiji, osigurati im pristup najsuvremenijoj opremi, infrastrukturi i metodama, te im omogućiti da budu konkurentni u suvremenom okruženju i sve brže rastućoj produktivnosti i konkurentnosti kako lokalno, tako i u EU i u svijetu. Vizija Centra strukovne izvrsnosti u bioekonomiji je da postane vodeći centar šire regije u kojem se educiraju i usavršavaju kako vodeći stručnjaci u tom području, tako i polaznici srednje strukovne škole koji će po njenom završetku biti osposobljeni za rad u biološkoj proizvodnji korištenjem najsuvremenijih alata i tehnologije primijenjenih u praksi, s naglaskom na digitalizaciju i automatizaciju u biljnoj proizvodnji i uz programe posebno prilagođene invalidima, učenicima s teškoćama i osobama u posebnim potrebama.

Realizacijom ovog projekta stvoriti će se preduvjeti za uspostavu Centra strukovne izvrsnosti u bioekonomiji. Planirano je da projekt Centra strukovne izvrsnosti u bioekonomiji u investicijskoj fazi obuhvaća izgradnju i opremanje demonstracijskog-edukativnog praktikuma, izgradnju i opremanje praktikuma za digitalizaciju i automatizaciju, izgradnju i opremanje staklenika 500 m2 i 250 m2 te uspostavu navodnjavanja.

2.            PODACI O PREDMETU NABAVE

 

2.1.      PREMET NABAVE

Predmet nabave je usluga izrade planova i studija, odnosno usluga izrade studije izvedivosti s analizom troškova i koristi.

Nabava se provodi u okviru projekta „Izrada projektno-tehničke dokumentacije Centra strukovne izvrsnosti u bioekonomiji“, KK.10.1.03.05.0020 koji je sufinanciran bespovratnim sredstvima Europske unije iz Poziva za iskaz interesa za dodjelu bespovratnih sredstava iz Prioritetne osi 10 – Tehnička pomoć Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.“.

2.2.      KOLIČINA PREDMETA NABAVE

Količine predmeta nabave iskazane su u zasebnom Troškovniku koji čini sastavni dio ove Dokumentacije o nabavi. Količina je točna.

Smatrati će se da je gospodarski subjekt prije podnošenja svoje ponude u svemu proučio ovu dokumentaciju o nabavi i sve njezine priloge, da je došao do svih potrebnih podataka koji utječu na izvršenje predmeta nabave te da je na osnovu svega podnio svoju ponudu.

2.3.      TEHNIČKE SPECIFIKACIJE/OPIS USLUGE

Ponuditelji su obvezni pažljivo proučiti ovaj Poziv na dostavu ponuda i sve njegove priloge te sukladno napomenama i traženim uvjetima dostaviti ponudu.

Tijekom pružanja usluga, Izvršitelj je obvezan aktivno surađivati s predstavnikom Naručitelja te ga izvještavati i upoznavati o napretku izvršenja usluga, a sve u cilju izbjegavanja mogućih nedostataka i drugačijih zahtjeva Naručitelja. Prema potrebi, Naručitelj će organizirati sastanke koordinacije u poslovnim prostorima Naručitelja na kojima će se precizno utvrditi stanje projekta u cjelini, posebno svih faza i dijelova projekta, u cilju stvaranja pretpostavki izvedivosti projekta i ubrzanja realizacije samog projekta.

Naručitelj zadržava pravo primjedbi i predlaganja na pruženu uslugu, kompletnost i razinu razrade, a Izvršitelj se obvezuje postupiti po svim opravdanim primjedbama Naručitelja.

Izvršitelj je dužan nakon izrade/izvršenja usluge, istu dostaviti Naručitelju u klasičnom papirnatom obliku, opremljen, uvezan i ovjeren u 1 (jednom) primjerku te u digitalnom obliku na CD/DVD/USB mediju istovjetno s papirnatom verzijom u .pdf formatu.

Intelektualno vlasništvo koje nastane kao rezultat izvršenja Ugovora ili koje će proizaći na bilo koji način iz predmeta ugovora, uključujući, ali ne limitirajući se, na isključivo sadržajno, prostorno i vremenski neograničeno pravo iskorištavanja autorskog djela i drugih prava intelektualnog vlasništva, kao i pravo na sva tehnička rješenja i podatke koji su u njih uključeni, a do kojih se došlo tijekom izvršavanja ugovora, pripasti će neopozivo i u potpunosti Naručitelju u trenutku kada Naručitelj prihvati te rezultate ili prava.

 

 

 

Usluga izrade studije izvedivosti s analizom troškova i koristi

Analiza troškova i koristi izrađuje se kako bi se osiguralo efektivno alociranje resursa za provođenja projekta Centra strukovne izvrsnosti u bioekonomiji. Studija u cijelosti treba biti usklađena s Vodičem za analizu troškova i koristi investicijskih projekata te EU metodologijom.

Analiza treba prikazati i ocijeniti alternativne mogućnosti uspostave Centra strukovne izvrsnosti u bioekonomiji te sve njegove prednosti za okolinu u kojoj se gradi kao i negativni utjecaji, kao i ponuditi zaključak isplativosti cijelog ulaganja.

Studija treba biti usklađena s planom Centra strukovne izvrsnosti u bioekonomiji koji u investicijskoj fazi obuhvaća izgradnju i opremanje demonstracijskog-edukativnog praktikuma, izgradnju i opremanje praktikuma za digitalizaciju i automatizaciju, izgradnju i opremanje staklenika 500 m2 i 250 m2 te uspostavu navodnjavanja.

U nastavku je prikazan obvezni sadržaj sukladno metodologiji Europske komisije za izradu studija i CBA, a koji treba obuhvatiti studija izvedivosti:

-          Sažetak

o   Sažeti opis nositelja predmetnog projekta s glavnim ciljevima i rezultatima

o   Plan i izvore financiranja s vremenskim planom provedbe

o   Prikaz i zaključke financijske i ekonomske analize

-          Socijalno-ekonomski kontekst

U ovom dijelu se opisuju osnovne karakteristike socijalno-ekonomskog konteksta ulaganja – užeg i šireg područja utjecaja projekta.

o   Prostorni i okolišni

o   Demografski

o   Socijalno-kulturni elementi

o   Gospodarski aspekti

-          Definiranje općeg cilja projekta i njegov utjecaj (doprinos) na društveno-gospodarsko okruženje

o   Usuglašenost s EU i nacionalnim okvirima (relevantnim strateškim dokumentima)

o   Institucionalni okvir

o   Opis potencijalnih izvora financiranja

o   Opis relevantnog pravnog okvira, administrativnih i proceduralnih obveza

o   Očekivano vrijeme za ishodovanje licenci, dozvola, poticaja i sl.

-          Identifikacija trenutnog stanja i potreba i procjena budućih trendova

o   Opisati nositelja investicije

o   Način upravljanja s opisom proizvoda i usluga s analizom povijesnog poslovanja

o   Postojeće stanje infrastrukture

o   Napraviti procjenu budućih trendova te sukladno procjenu rasta potražnje za uslugama

-          Tehnološke varijante

o   Opisati odabir odgovarajućih tehnologija koje se koriste u projektu kroz detaljan opis predmeta ulaganja građevina, postrojenja i opreme, i ostalih potrebnih ulaganja te potreba u procesu poslovanja koje je predmet projekta, a koje se odnose na osoblje, troškove materijala, energije, dobavljače

o   Detaljno prikazati faze i troškove ulaganja na temelju dostupne projektne dokumentacije

o   Lokaciju prikazati kroz opis klimatskih i okolišnih aspekata, prometa i komunikacije te dostupnosti cjelokupne komunalne infrastrukture. Analizira se uža i šira lokacija na kojoj se planira realizacija projekta.

-          Utjecaj na okoliš

o   Potrebno je prikazati kratki opis proceduralnih koraka vezanih uz procjenu učinaka utjecaja na okoliš

o   Prikazati glavne zaključke postupaka procjene učinaka utjecaja na okoliš

-          Analiza izvedivosti i ostale mogućnosti

o   Identifikacija i analiza ostalih mogućnosti

o   Nema promjena (eng BAU, business as usual)

o   Učini minimalno (eng. do minimum)

o   Učini nešto drugo (eng. do something else)

o   Detaljan opis predmetnog projekta kroz definiranje i obrazloženje najbolje mogućnosti – Opis projekta

o   Obrazloženje (kvantificirano) ciljeva Projekta te doprinosa odgovarajućim strategijama i indikatorima

o   Prijedlog organizacijske strukture

o   Definiranje uloga

o   Definiranje potrebnih kapaciteta

o   Vremenski plan pripreme i provedbe Projekta

o   U financijskoj analizi prikaz financijskih efekata planiranog projekta

o   Definiranje temeljne pretpostavke financijske analize kao što su:

o   vijek promatranja projekta

o   cijena ulaznih inputa i svih outputa projekta

o   financijska diskontna stopa

o   Financijsko vrednovanje svih potrebnih ulaganja po prethodno definiranim fazama i dinamici

o   Posložiti planirane izvore financiranja

o   Prikazati kalkulaciju prihoda i rashoda te projekciju istih

o   Na kraju je potrebno napraviti glavne rezultate financijske analize kroz financijsku održivost i rentabilnost kroz izračun financijske neto sadašnje vrijednosti i financijske interne stope rentabilnosti na kapital i na ukupnu investiciju

-          Okvirni sadržaj poglavlja

o   Pretpostavke financijske analize

o   Valuta – cijene koje su korištene u analizi

o   Razdoblje financijske analize

o   Procjena prihoda i rashoda

o   Diskontna stopa

-          Investicijski troškovi

o   Operativni prihodi i rashodi

o   Financijski povrat investicije (FNPV(C) i FRR(C))

o   Izvori financiranja

o   Financijska održivost

o   Financijski povrat kapitala (FNPV(K) i FRR(K))

-          Socijalno – ekonomska analiza troškova i koristi (CBA)

Osnovni dio Studije izvodljivosti je Analiza troškova i koristi koja predstavlja važan element i alat u Kohezijskoj politici Europske Unije i kao takva je obavezni dio aplikacijske dokumentacije velikih projekata  koji se financiraju iz strukturnih fondova EU.

Potrebno je definirati korekcije koje se trebaju napraviti u odnosu na financijsku analizu koje se tiču:

o   odstupanja cijena inputa i outputa

o   strukture troškova plaća

o   ostalih fiskalnih parametara i vanjskih troškova

Sve navedeno je potrebno novčano izraziti i napraviti projekciju tih efekata kao podlogu za izračun ekonomskih stopa prinosa – ekonomske neto sadašnje vrijednosti i ekonomske interne stope rentabilnosti.

Nenovčani troškovi se odvojeno prikazuju, a uključuju i okolišne aspekte.

Dodatni kriteriji ocjene su vrlo bitni u procjeni i ocjeni cijelog projekta, a sadrže:

o   navedene rezultate projekta u kontekstu općih i specifičnih ciljeva politike Europske unije

o   regionalnih i nacionalnih vlasti

o   utjecaj na porast društvenog dohotka EU

o   smanjenje nejednakosti između regija EU-a

o   porast zaposlenosti

o   poboljšanje kvalitete okoliša

Okvirni sadržaj poglavlja:

o   konverzija tržišnih u ekonomske cijene

o   kvantifikacija društvenih koristi

o   ostali indirektni učinci

o   diskontiranje procijenjenih troškova i koristi

o   indikatori ekonomskih učinaka (ekonomska stopa povrata ili neto sadašnja vrijednost projekta u monetarnim uvjetima)

-          Analiza osjetljivosti i procjena rizika

Analitičkim pristupom se analiziraju i procjenjuju svi potencijalni rizici, određuje visina utjecaja i stupanj svakog pojedinog te daju prijedlozi za upravljanje istim.

Analiza osjetljivosti je sastavni dio analize rizika gdje se uz pomoć prepoznavanje kritičnih varijabli i variranjem istih projicira osjetljivost projekta kroz projekciju financijskih i ekonomskih rezultata.

o   Definiranje kritičnih varijabli primjenom analize osjetljivosti

o   Simulacija najboljeg i najgoreg scenarija

o   Procjena rizika

o   Upravljanje i smanjenje rizika

-          Zaključak

2.4.      ROK POČETKA I ZAVRŠETKA IZVRŠENJA USLUGE

Početak pružanja usluge je po potpisu Ugovora od strane zadnje ugovorne strane.

Usluge se pružaju sukladno dinamici projekta u dogovoru s Naručiteljem. Ugovor se sklapa na određeno vrijeme do 06.11.2023. godine, a do kada mora biti izvršen cjelokupni Ugovor (predmet nabave), odnosno moraju biti pružene sve usluge i isporučena dokumentacija.

Izvršenjem cjelokupnog predmeta nabave smatra se dan predaje dokumentacije Naručitelju, u ugovorenom broju i obliku primjeraka, svih sastavnica dokumentacije, o čemu se potpisuje Zapisnik o primopredaji. Dan potpisivanja Zapisnika o primopredaji smatra se dan izvršenja Ugovora i završetak  svih ugovornih obveza.

2.5.      MJESTO IZVRŠENJA UGOVORA

Ponuditelj/Izvršitelj pružati će usluge koje su predmet nabave iz vlastitih prostorija (sjedišta Ponuditelja/Izvršitelja), prostorija Naručitelja (Brodsko-posavska županija, Ulica Petra Krešimira IV. br.1, Slavonski Brod) i drugim lokacijama na kojima je nužan izlazak na teren za potrebe izvršenja predmeta nabave.

Dokumentacija se isporučuje na adresu Naručitelja (Brodsko-posavska županija, Ulica Petra Krešimira IV. br.1, Slavonski Brod).

3.            OSNOVE ZA ISKLJUČENJE GOSPODARSKIH SUBJEKATA

3.1.      PLAĆANJE DOSPJELIH POREZNIH OBVEZA I OBVEZA ZA MIROVINSKO I ZDRAVSTVENO OSIGURANJE

Naručitelj će, sukladno članku 252. ZJN (NN 120/16, 114/22), isključiti gospodarskog subjekta iz postupka javne nabave ako utvrdi da gospodarski subjekt nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje:

-        u Republici Hrvatskoj, ako gospodarski subjekt ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj, ili

-        u Republici Hrvatskoj ili u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj.

Iznimno od navedenog, Naručitelj sukladno članku 252. stavku 2. ZJN (NN 120/16, 114/22), neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza nije dopušteno, ili mu je odobrena odgoda plaćanja.

Kao dostatan dokaz da ne postoje osnove za isključenje, Naručitelj će prihvatiti:

a.    potvrdu Porezne uprave ili drugog nadležnog tijela u državi poslovnog nasatna gospodarskog subjekta kojom se dokazuje da ne postoje navedene osnove za isključenje; ili

b.    ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin ne izdaju dokumenti po a., ili ako ne obuhvaćaju sve okolnosti iz ove podtočke, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili, ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjavom davatelja s ovjerenim potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlasti, javnog bilježnika ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.

Sukladno odredbama Pravilnika o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave (65/17) te Pravilnika o izmjeni i dopunama Pravilnika o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave (NN 75/20), smatra se da su dokumenti iz članka 265. stavka 1. točke 2. i stavka 2. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/) ažurirani ako nisu stariji od dana početka postupka javne nabave.

4.            KRITERIJ ZA ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA (UVJETI SPOSOBNOSTI)

4.1.      UVJETI SPOSOBNOSTI ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI

Svaki gospodarski subjekt u ovom postupku nabave mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.

Upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta iz podtočke 4.1.1. dokazuje se:

a.    Izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.

5.            PODACI O PONUDI

5.1.      CIJENA PONUDE

Ponuda se izrađuje u pisanom obliku na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.

Ponuditelj cijenu ponude izražava u EUR-ima. Cijena ponude piše se brojkama.

Cijena ponude je nepromjenjiva za cijelo vrijeme trajanja Ugovora.

U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.

U ponudbeni list, ponuditelj upisuje cijenu ponude bez PDV-a, iznos PDV-a i ukupan iznos ponude sa PDV-om. Ako ponuditelj nije u sustavu PDV-a, u Ponudbenom listu, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s PDV-om, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez PDV-a, a mjesto predviđeno za upis iznosa PDV-a ostavlja se prazno ili se stavlja 0,00.

5.2.      ROK VALJANOSTI PONUDE

45 dana od krajnjeg roka za dostavu ponuda

5.3.      SADRŽAJ PONUDE

-                 Popunjeni ponudbeni list;

-                 Popunjeni Troškovnik;

-                 Dokaze nepostojanja osnova za isključenje;

-                 Dokaz sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti;

5.4.      ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDA

Ponude se mogu dostaviti:

-                 U papirnatom obliku u zatvorenoj omotnici s naznakom: naziv i adresa naručitelja, naziv i adresa ponuditelja, naziv predmeta nabave i s naznakom „ne otvaraj“, ili

-                 Putem elektroničke pošte na mail adresu osobe koja je navedena kao kontakt u ovom Pozivu na dostavu ponuda, odnosno na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

Bez obzira na način dostave, ponuda mora biti zaprimljena od strane Naručitelja najkasnije do 21.08.2023. godine do 13:00 sati. Ponuda zaprimljena nakon roka za dostavu ponuda vratit će se neotvorena ponuditelju.

6.            KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE

Najpovoljnija ponuda je prihvatljiva, prikladna, pravilna ponuda sposobnog ponuditelja, s istom vrstom, svojstvima i kvalitetom predmeta nabave u skladu s Pozivom na dostavu ponuda, a koja je određena prema najnižoj cijeni.

7.            DONOŠENJE OBAVIJESTI O ODABIRU ILI PONIŠTENJU

Naručitelj na temelju rezultata pregleda i ocjene ponuda donosi Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude, odnosno ponuditelja ili Obavijest o poništenju, i to dostavom ponuditeljima objavom na internetskim stranicama Županije najkasnije u roku od 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

Status predmeta

  • Status poziva: Zatvoren
  • Rok za podnošenje: najkasnije do 21.08.2023. godine do 13:00 sati.
  • Napomena: Dana 28. kolovoza objavljena Obavijest o odabiru