Petra Krešimira IV br. 1, 35000 Slavonski Brod  Tel: 035/216-111 OIB: 27400987949

Petak, 05. Siječanj 2024

Redovni servis i popravci klima uređaja

REPUBLIKA HRVATSKA

BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA

Upravni odjel za proračun i financije

KLASA: 406-01/24-01/02

URBROJ: 2178-07-02/04-24-2

Slavonski Brod, 05.01.2024.

 

POZIV NA DOSTAVU PONUDE

Naručitelj Brodsko-posavska županija upućuje Poziv na dostavu ponuda. Sukladno čl. 15., Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 120/16, 114/22) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manje od 26.540,00 eura za robe i usluge, odnosno manje od 66.360,00 eura za radove (tzv. Jednostavna nabava) Naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

OPĆI PODACI

1. PODACI O NARUČITELJU

Brodsko-posavska županija

Petra Krešimira IV, br. 1

Slavonski Brod

OIB: 27400987949

Internetska stranica: www.bpz.hr

Adresa elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

(dalje u tekstu: Naručitelj)

2. OSOBA ZADUŽENA ZA KONTAKT

Ines Tihi

tel. 035/216-452

Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

3. NAZIV PREDMETA NABAVE

Redovni servis i popravci klima uređaja

4. EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: 21

5. PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE

26.539,00 eura bez PDV-a

PODACI O PREDMETU NABAVE

6. OPIS PREDMETA NABAVE

Redovni servis i popravci klima uređaja u službenim prostorijama Brodsko-posavske županije.

7. KOLIČINA PREDMETA NABAVE

Količine su okvirne, nalaze se u Troškovniku koji je sastavni dio Poziva na dostavu ponude. Usluga se izvršava prema stvarnim potrebama i mogućnostima Naručitelja.

8. ROK POČETKA I ZAVRŠETKA IZVRŠENJA USLUGE

12 mjeseci od sklapanja ugovora.

9. MJESTO IZVRŠENJA USLUGE

Brodsko-posavska županija, Petra Krešimira IV, br. 1., Slavonski Brod; Trg pobjede bb, Slavonski Brod te izdvojena mjesta rada u Novoj Gradišci koja koriste upravna tijela Brodsko-posavske županije na adresi Trg kralja Tomislava 1, Nova Gradiška.

DOKAZI SPOSOBNOSTI

10.Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti te dokumenti kojima se dokazuje sposobnost

Ponuditelj mora u ponudi dostaviti dokaz o upisa u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.

Ako se izvod ne izdaje u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.

Izvod ili izjava ne smije biti starija od dana početka postupka jednostavne nabave.

 PODACI O PONUDI

11. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

Ponuda treba sadržavati:

- Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

- Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja

- Dokazi (traženi dokumenti)

12. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja.

Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.

Ponude se dostavljaju najkasnije do 15. siječnja 2024. do 9:30 sati u papirnatom obliku u zatvorenoj omotnici s naznakom: naziv i adresa naručitelja, naziv i adresa ponuditelja, naziv predmeta nabave, s naznakom „ne otvaraj“, ili putem elektroničke pošte na mail adresu osobe koja je navedena kao kontakt u Pozivu na dostavu ponude.

Adresa na koju se dostavlja ponuda je: Petra Krešimira IV, br. 1, 35000 Slavonski Brod

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda svoju ponudu izmijeniti ili dopuniti.

Ponuda zaprimljena nakon roka za dostavu ponuda vratit će se neotvorena ponuditelju.

13. NAČIN ODREĐIVANJA CIJENE PONUDE

Ponuditelj izražava cijenu u eurima. Cijena ponude piše se brojkama. U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi  vezani uz predmet nabave. Ponuđena cijena je fiksna i nepromjenjiva i obuhvaća sve troškove vezane uz obavljanje predmeta nabave.

Naručitelj je obvezan provjeriti računsku ispravnost ponude.

Kada cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost izražena u troškovniku ne odgovara cijeni ponude bez poreza na dodanu vrijednost izraženoj u ponudbenom listu, vrijedi cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost izražena u troškovniku.

14. VALUTA PONUDE: Cijena ponude izražava se u eurima.

15. KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE: Najniža cijena ponude.

16. JEZIK I PISMO PONUDE

Ponuditelji se obvezuju svoje ponude, zajedno sa pripadajućom dokumentacijom izraditi na hrvatskom jeziku. Ako su neki od dijelova ponude traženih dokumenata o nabavi na nekom od stranih jezika ponuditelj je dužan navedeni dokument na stranom jeziku dostaviti i prijevod na hrvatskom jeziku navedenog dokumenta izvršen po ovlaštenom sudskom tumaču.

17. ROK VALJANOSTI PONUDE: Najmanje 30 dana od dana otvaranja ponuda. Naručitelj može pisanim putem zatražiti produženje roka valjanosti ponude.

18. DONOŠENJE OBAVIJESTI O ODABIRU: Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude dostavlja se ponuditeljima objavom na internetskim stranicama Županije najkasnije u roku od 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

PROČELNICA

UPRAVNOG ODJELA

Božana Grgić, dipl.oec.

Status predmeta

  • Status poziva: Zatvoren
  • Rok za podnošenje: do 15. siječnja 2024. do 9:30 sati
  • Napomena: Dana 16. siječnja 2024. objavljena Obavijest o odabiru