Petra Krešimira IV br. 1, 35000 Slavonski Brod  Tel: 035/216-111 OIB: 27400987949

Petak, 25. Listopad 2024

Sanacija krovišta – OŠ Sibinjski žrtava, PO Stari Slatnik

OPĆI PODACI

1. PODACI O NARUČITELJU

Brodsko-posavska županija

Petra Krešimira IV, br. 1

Slavonski Brod

OIB: 27400987949

Internetska stranica: www.bpz.hr

Adresa elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

(dalje u tekstu: Naručitelj)

2. OSOBA ZADUŽENA ZA KONTAKT

Ana Živić

tel. 035/216-514

Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

3. NAZIV PREDMETA NABAVE: Sanacija krovišta – OŠ Sibinjski žrtava, PO Stari Slatnik

4. EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: 110-24

5. PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE

60.400,00 € bez PDV-a

PODACI O PREDMETU NABAVE

6. OPIS PREDMETA NABAVE

Sanacija Krovišta – OŠ Sibinjskih žrtava, PO Stari Slatnik

7. KOLIČINA PREDMETA NABAVE

Količine se nalaze u Troškovniku koji je sastavni dio Poziva na dostavu ponude. Usluga se izvršava prema stvarnim potrebama i mogućnostima Naručitelja.

8. ROK POČETKA I ZAVRŠETKA IZVRŠENJA USLUGE

U roku od 30 dana od sklapanja Ugovora.

9. MJESTO IZVRŠENJA USLUGE

Hrvatskih branitelja 155, Stari Slatnik

DOKAZI SPOSOBNOSTI

10.Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti te dokumenti kojima se dokazuje sposobnost

Ponuditelj mora u ponudi dostaviti dokaz o upisa u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.

Ako se izvod ne izdaje u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.

Izvod ili izjava ne smije biti starija od dana početka postupka jednostavne nabave.

11. Tehnička i stručna sposobnost

a) Popis izvršenih radova

Ponuditelj mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak nabave i tijekom jedne godine koja prethode toj godini izvršio radove, iste ili slične predmetu nabave u svrhu dokazivanja da ima primjereno iskustvo i znanje u izvršenju radova što Naručitelju daje potvrdu da je, s obzirom na opseg, predmet i vrijednost izvršenih radova sposoban kvalitetno stručno, pravovremeno i valjano izvoditi radove.

Minimalna razina tehničke i stručne sposobnosti određuje se na način da ponuditelj mora dokazati da je u propisanom periodu uredno izvršio najviše 5 radova istih ili sličnih predmetu nabave, čija zbrojena vrijednost (bez PDV-a) mora biti minimalno u visini procijenjene vrijednosti predmeta nabave.

Za potrebe utvrđivanja tehničke i stručne sposobnosti, ponuditelj u ponudi dostavlja:

-popis izvršenih radova koji mora sadržavati slijedeće podatke: opis radova, vrijednost radova (bez PDV-a), datum i mjesto završetka radova i naziv druge ugovorne strane.

b) Obrazovne i stručne kvalifikacije izvođača radova

Ponuditelj mora dokazati da će za izvršenje Ugovora osigurati angažman minimalno jednog ovlaštenog inženjera građevinske struke za voditelja građenja/radova.

Navedeni zahtjev dokazuje se slijedećim dokumentima koji se dostavljaju u ponudi:

-Potvrdu o upisu u imenik ovlaštenih voditelja građenja/ radova odgovarajuće struke ili

-Potvrdu hrvatske komore inženjera odgovarajuće struke za povremeno ili privremeno obavljanje poslova ovlaštenih voditelja građenja/ radova ili

-Važeće ovlaštenje za obavljanje poslova voditelja građenja/ radova odgovarajuće struke u svojstvu odgovorne osobe u državi iz koje dolazi i Potvrdu odgovarajuće komore vezano uz ispunjavanje propisanih uvjeta za povremeno ili privremeno obavljanje poslova vođenja građenja/radova sukladno Zakonu o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje.

PODACI O PONUDI

12. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

Ponuda treba sadržavati:

- Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

- Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

- Dokazi (traženi dokumenti)

13. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja.

Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.

Ponude se dostavljaju najkasnije do 31. listopada 2024. do 12.00 sati u papirnatom obliku u zatvorenoj omotnici s naznakom: naziv i adresa naručitelja, naziv i adresa ponuditelja, naziv predmeta nabave, s naznakom „ne otvaraj“, ili putem elektroničke pošte na mail adresu osobe koja je navedena kao kontakt u Pozivu na dostavu ponude.

Adresa na koju se dostavlja ponuda je: Petra Krešimira IV, br. 1, 35000 Slavonski Brod

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda svoju ponudu izmijeniti ili dopuniti.

Ponuda zaprimljena nakon roka za dostavu ponuda vratit će se neotvorena ponuditelju.

14. NAČIN ODREĐIVANJA CIJENE PONUDE

Ponuditelj izražava cijenu u eurima. Cijena ponude piše se brojkama. U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi vezani uz predmet nabave. Ponuđena cijena je fiksna i nepromjenjiva i obuhvaća sve troškove vezane uz obavljanje predmeta nabave.

Naručitelj je obvezan provjeriti računsku ispravnost ponude.

Kada cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost izražena u troškovniku ne odgovara cijeni ponude bez poreza na dodanu vrijednost izraženoj u ponudbenom listu, vrijedi cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost izražena u troškovniku.

15. VALUTA PONUDE: Cijena ponude izražava se u eurima.

16. KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE:

Kriterij za odabir ponude te relativni ponder kriterija

Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda.

Kriteriji odabira i njihov relativni značaj prikazani su u tablici u nastavku:

Red.broj

Kriterij

Maksimalni broj bodova po kriteriju

1

Cijena ponude

40,00

2

Broj zaposlenih

40,00

3

Rok izvršenja

20,00

 

Maksimalni broj bodova

100,00

Broj bodova iskazuje se na dvije decimale, radi istovjetnosti kriterija u ocjenjivanju ponuda. Završno, zbrojiti će se bodovi koje je ponuditelj dobio pojedinačno za kriterije od 1.- 3. iz gornje tablice te će se prihvatljivom ponuditelju s najboljim ukupnim rezultatom dodijeliti Ugovor. Ako su dvije ili više valjanih ponuda jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, Naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.

U nastavku slijedi razrada kriterija iz gornje Tablice:

Kriteriji br. 1. Cijena ponude

Naručitelj kao jedan od kriterija, odnosno kao prvi kriterij određuje cijenu prihvatljive ponude, bez PDV-a. Maksimalan broj bodova koje ponuditelj može ostvariti u okviru kriterija cijene ponude je 40,00 bodova. Ponuditelj čija je cijena prihvatljive ponude najniža ostvarit će maksimalan broj bodova. Bodovna vrijednosti ponuda drugih ponuditelja će se određivati korištenjem sljedeće formule:

broj bodova = (najniža cijena ponude / cijena ponude) x 40,00

Cijenu ponude s PDV-om ponuditelj upisuje u Ponudbeni list. Kada cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost izražena u Troškovniku ne odgovara cijeni ponude bez poreza na dodanu vrijednost izraženoj u Ponudbenom listu, vrijedi cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost izražena u Troškovniku.

Kriterij br. 2. Broj zaposlenih

Maksimalan broj bodova koji ponuditelj može ostvariti u okviru ovog kriterija je 40,00 bodova.

Ponuditelj u ponudi mora dostaviti Izjavu o trenutno zaposlenom broju radnika. U koliko ponuditelj u ponudi ne dostavi Izjavu, za kriterij broj 2. dobit će 0 bodova.

zaposlenih se određuje dodjelom bodova sukladno tablici u nastavku:

Trenutno zaposlen broj radnika

Broj bodova

Od 1 do 4

0

Od 4 do 8

20,00

Od 8 do 10

40,00

Kriterij br. 3. Rok izvršenja radova

Maksimalan broj bodova koji ponuditelj može ostvariti u okviru ovog kriterija je 20,00 bodova.

Ponuditelj u ponudi mora dostaviti Izjavu o roku izvršenja radova. Rok izvršenja mora biti iskazan u danima. U koliko ponuditelj u ponudi ne dostavi Izjavu, za kriterij broj 3. dobit će 0 bodova.

Rok izvršenja radova se određuje dodjelom bodova sukladno tablici u nastavku:

Rok izvršenja radova

Broj bodova

Od 1 do 10 dana

20,00

Od 11 do 20 dana

10,00

Od 21 do 30 dana

0,00

17. JEZIK I PISMO PONUDE

Ponuditelji se obvezuju svoje ponude, zajedno sa pripadajućom dokumentacijom izraditi na hrvatskom jeziku. Ako su neki od dijelova ponude traženih dokumenata o nabavi na nekom od stranih jezika ponuditelj je dužan navedeni dokument na stranom jeziku dostaviti i prijevod na hrvatskom jeziku navedenog dokumenta izvršen po ovlaštenom sudskom tumaču.

18. ROK VALJANOSTI PONUDE: Najmanje 30 dana od dana otvaranja ponuda. Naručitelj može pisanim putem zatražiti produženje roka valjanosti ponude.

19. DONOŠENJE OBAVIJESTI O ODABIRU: Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude dostavlja se ponuditeljima objavom na internetskim stranicama Županije najkasnije u roku od 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

Status predmeta

  • Status poziva: Zatvoren
  • Rok za podnošenje: do 31. listopada 2024. do 12.00 sati
  • Napomena: Dana 11. studenoga objavljena Obavijest o odabiru