Petra Krešimira IV br. 1, 35000 Slavonski Brod  Tel: 035/216-111 OIB: 27400987949

Utorak, 09. Prosinac 2025

Dogradnja OŠ Ivana Gorana Kovačića, Staro Petrovo Selo – stručni nadzor i koordinator zaštite na radu tijekom građenja (koordinator II)

OPĆI PODACI

1. PODACI O NARUČITELJU

Brodsko-posavska županija

Petra Krešimira IV., br. 1

Slavonski Brod

OIB: 27400987949

Internetska stranica: www.bpz.hr

Adresa elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

(dalje u tekstu: Naručitelj)

2. OSOBE ZADUŽENE ZA KONTAKT

Anica Vukašinović

Telefon: 035/216-222

Jasmina Horvatović

Telefon: 035/216-544

E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

3. NAZIV PREDMETA NABAVE:

Dogradnja Osnovne škole Ivana Gorana Kovačića, Staro Petrovo Selo – stručni nadzor i koordinator zaštite na radu tijekom građenja (koordinator II)

4. EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: 150-25

5. PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE: 26.500,00 € bez PDV-a

PODACI O PREDMETU NABAVE

6. OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave su usluge stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu tijekom građenja (koordinatora II) nad radovima dogradnje Osnovne škole Ivana Gorana Kovačića, Staro Petrovo Selo.

Predmet nabave je sufinanciran iz Nacionalnog mehanizma za oporavak i otpornost.

Radovi nad kojima se vrši nadzor izvode se temeljem projektne dokumentacije iz točke 10.1. ovog Poziva za dostavu ponude.

Radi se o stručnom nadzoru u smislu Zakona o gradnji (NN 153/13, 20/17, 39/19, 125/19, 145/24) i ostalih važećih zakonskih i podzakonskih akata.

Usluge nadzora koje su predmet ovog postupka jednostavne nabave pružaju se tijekom izvođenja radova i tijekom razdoblja jamčevnog roka ugovorenog odredbama ugovora o izvođenju radova do isteka tako utvrđenog jamstvenog roka kao i do okončanja eventualnog pravnog spora u svezi predmetne izgradnje, a sve sukladno važećim zakonima i propisima koji se odnose na predmet ovog postupka jednostavne nabave, pravilnicima i hrvatskim normama, pravilima struke, projektnoj dokumentaciji i posebnim zahtjevima javnog naručitelja za pojedine izvanredne radove.

Usluge u okviru ovog predmeta nabave obuhvaćaju:

  • uvođenje izvoditelja u posao putem upisa u Građevinski dnevnik
  • maksimalno i u potpunosti štićenje interesa Naručitelja, pri tom ne dovodeći u pitanje pravila struke i ne kršeći pozitivne zakonske propise
  • koordiniranje radom svih sudionika u izvođenju radova
  • svakodnevno praćenje i kontroliranje izvođenja radova, provjeravanje izvode li se radovi u skladu s tehničkom i projektnom dokumentacijom i važećim propisima
  • svakodnevno s izvoditeljem radova raspravlja o problemima vezanim za gradilište i o svim značajnim problemima odmah upoznaje predstavnika Naručitelja

* davanje tumačenja eventualnih nejasnoća iz projekta i rješavanje pojedinih tehničkih detalja iz Projekta

  • kontrolu kvalitete ugrađenih materijala i opreme (vizualni pregled i pregled dokumentacije kojom izvoditelj dokazuje kvalitetu), prisustvovanje kod uzimanja uzoraka za ispitivanje, preuzimanje opreme, po potrebi, organiziranje kontrolnih ispitivanja
  • poduzimanje mjera za otklanjanje nedostataka
  • ažurno praćenje i kontrola unošenja podataka u građevinski dnevnik i ovjeravanje građevinskog dnevnika
  • kontroliranje, korigiranje i ovjeravanje građevinske knjige, privremenih i okončane situacije
  • praćenje i analiziranje napredovanja radova prema terminskom planu izvođenja radova, kontroliranje raspolaže li gradilište s radnicima odgovarajuće kvalifikacijske strukture i odgovarajućom mehanizacijom prema operativnom planu, pregledavanje eventualnog rebalansa plana, kontroliranje međurokova i dr. te interveniranje u slučaju odstupanja od plana pismenim upozorenjem izvoditelju radova i obavještavanjem Naručitelja
  • pravodobno, a najmanje 1 puta mjesečno, podnošenje Naručitelju pismenog izvješća o stanju radova, u vezi s trošenjem sredstava, rokovima i kvalitetom izvedenih radova
  • kontroliranje izvršenja svih ugovornih obveza izvoditelja radova
  • sudjelovanje u rješavanju izmjena u projektu, u suradnji s projektantom
  • pismeno obavještavanje Naručitelja o završetku radova i datumu primopredaje
  • dostavljanje Naručitelju računske analize s obrazloženjem i prijedlogom iznosa koji bi eventualno trebalo zadržati u okončanoj situaciji, do otklanjanja svih nedostataka i uručenja sve potrebne dokumentacije
  • dostavljanje analize, obrazloženja i prijedloga aktiviranja ugovorne kazne prema izvoditelju radova zbog mogućeg prekoračenja ugovorenog roka izvođenja radova
  • izrađivanje prijedloga okončanog obračuna, ranijih izvještaja i analize, sređivanje dokumentacije na gradilištu, primopredaje i okončanog obračuna, te izrađivanje završnog izvještaja nadzornih inženjera o izvedenim radovima
  • ostale poslove stručnog nadzora sukladno Zakonu o gradnji (NN 153/13, 20/17, 39/19, 125/19, 145/24) i Pravilniku o načinu provedbe stručnog nadzora građenja, uvjetima i načinu vođenja građevinskog dnevnika te o sadržaju završnog izvješća nadzornog inženjera (NN 131/21, 68/22).

Nadzorni inženjer ne može biti zaposlenik gospodarskog subjekta koji izvodi radove nad kojima treba provoditi nadzor, sukladno članku 56. stavak 2. Zakona o gradnji (NN 153/13, 20/17, 39/19, 125/19, 145/24), iz čega proizlazi da isti gospodarski subjekt ne može istovremeno izvršavati ugovor o stručnom nadzoru i ugovor o izvođenju radova.

Pri tom nije važno nastupa li gospodarski subjekt kao ponuditelj, član zajednice gospodarskih subjekata ili podugovaratelj u postupcima javne nabave.

7. KOLIČINA PREDMETA NABAVE

Količina predmeta nabave razvidna je iz priloženog Troškovnika. Naručitelj je u predmetnom postupku nabave odredio točnu količinu predmeta nabave.

Ponuditelj je predmetne usluge dužan izvršavati od dana početka radova nad kojima se vrši nadzor te tijekom cijelog razdoblja izvođenja radova i tijekom razdoblja jamčevnog roka ugovorenog odredbama ugovora o izvođenju radova do isteka tako utvrđenog jamstvenog roka. Usluge stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu (koordinatora II) se vrše uz obvezu trajanja i do okončanja eventualnog pravnog spora u svezi predmetne izgradnje.

Odabrani ponuditelj je dužan pružati uslugu nadzora i koordinatora zaštite na radu (koordinatora II) na način da bude prisutan na gradilištu svaki dan tijekom izvođenja radova, ali i po potrebi kada izvođač ne izvodi radove, a prisutnost nadzora i koordinatora zaštite na radu (koordinatora II) na gradilištu bi prema mišljenju Naručitelja bila potrebna.

8. ROK POČETKA I ZAVRŠETKA IZVRŠENJA USLUGE

Početak pružanja usluga koje su predmet ove nabave predviđa se nakon potpisa ugovora o javnoj nabavi radova, a najkasnije do završetka ugovorne obveze.

9. MJESTO IZVRŠENJA USLUGE:

Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića, Staro Petrovo Selo na adresi Ulica Matije Gupca 29, Staro Petrovo Selo (k.č. 1543/1, k.o. Staro Petrovo Selo).

10. TEHNIČKA SPECIFIKACIJA PREDMETA NABAVE

Usluge stručnog nadzora obuhvaćaju nadzor nad izvođenjem:

- građevinskih radova,

- strojarskih radova,

- elektrotehničkih radova,

- kao i svih ostalih radova koji se pojave pri izvođenju radova na izgradnji.

Koordinator zaštite na radu tijekom građenja (koordinator II) dužan je tijekom građenja postupati sukladno propisanim obvezama Zakona o zaštiti na radu (NN 71/14, 118/14, 154/14, 94/18, 96/18) i Pravilnika o zaštiti na radu na privremenim gradilištima (NN 48/18).

Kako bi se ponuda smatrala prikladnom ponuđeno mora zadovoljiti sve traženo iz obrazaca - Tehničke specifikacije predmeta nabave –TROŠKOVNIK (prilog 2 ove dokumentacije o nabavi).

10.1. Projektna dokumentacija:

Dogradnja Osnovne škole Ivana Gorana Kovačića, Staro Petrovo Selo na adresi Ulica Matije Gupca 29, Staro Petrovo Selo (k.č. 1543/1, k.o. Staro Petrovo Selo):

  • ARHITEKTONSKI PROJEKT
    • izradio: MIG d.o.o., Trg pobjede 12/1, 35000 Slavonski Brod
    • broj projekta: 15/24-A
    • projektant: Tatjana Janjetović Miljanović, dipl. ing. arh.

GRAĐEVINSKI PROJEKT KONSTRUKCIJE

  • izradio: MIG d.o.o., Trg pobjede 12/1, 35000 Slavonski Brod
  • broj projekta: 15/24-K
  • projektant: Ivica Vuletić, dipl. ing. građ.

GRAĐEVINSKI PROJEKT VODOVODA - HIDRANTSKE MREŽE

  • izradio: MIG d.o.o., Trg pobjede 12/1, 35000 Slavonski Brod
  • broj projekta: 15/24-VK
  • projektant: Ivica Vuletić, dipl. ing. građ.
  • ELEKTROTEHNIČKI PROJEKT
    • izradio: JER-ING d.o.o., Mosorska ulica 6, 35000 Slavonski Brod
    • broj projekta: E173/24
    • projektant: Marijan Jerković, dipl. ing. el.
  • STROJARSKI PROJEKT
    • izradio: OMEGA PROJEKT d.o.o., Krste Frankopana 12, 35000 Slavonski Brod
    • broj projekta: 2024-40
    • projektant: Tomislav Ljubek, dipl. ing stroj.
  • ELABORAT ZAŠTITE NA RADU
    • izradio: BROD PROJEKT d.o.o., Nikole Zrinskog 41, 35000 Slavonski Brod
    • broj projekta: TD 007-2024-ZNR
    • projektant: Jakov Vidović, dipl. ing. građ.
  • ELABORAT ZAŠTITE OD POŽARA
    • izradio: BROD PROJEKT d.o.o., Nikole Zrinskog 41, 35000 Slavonski Brod
    • broj projekta: TD 014-2024-ZOP
    • projektant: Jakov Vidović, dipl. ing. građ.

11. DOKAZI SPOSOBNOSTI

11.1. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti te dokumenti kojima se dokazuje sposobnost

Ponuditelj mora u ponudi dostaviti dokaz o upisa u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.

Ako se izvod ne izdaje u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.

Izvod ili izjava ne smije biti starija od dana početka postupka jednostavne nabave.

11.2. Obveza plaćanja dospjelih poreznih i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje

Javni naručitelj obvezan je isključiti gospodarskog subjekta iz postupka jednostavne nabave ako utvrdi da nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje.

Dokaz: Potvrda porezne uprave ne smije biti starija od dana početka postupka jednostavne nabave.

11.3. Tehnička i stručna sposobnost – tehnički stručnjaci

Sukladno vrsti radova koje je potrebno nadzirati, Naručitelj je odredio potreban profil stručnog osoblja kako bi osigurao kvalitetno pružanje usluga koje su predmet nabave.

Gospodarski subjekt na raspolaganju mora imati:

  • minimalno jednog ovlaštenog arhitekta ili ovlaštenog inženjera građevinarstva – glavnog nadzornog inženjera
  • minimalno jednog ovlaštenog inženjera građevinarstva – nadzornog inženjera za građevinsko-obrtničke radove
  • minimalno jednog ovlaštenog inženjera elektrotehnike – nadzornog inženjera za nadzor nad elektrotehničkim radovima
  • minimalno jednog ovlaštenog inženjera strojarstva – nadzornog inženjera za nadzor nad strojarskim radovima
  • koordinatora zaštite na radu tijekom građenja (koordinatora II)

Dokaz:

  • ponuditelj mora za svakog stručnjaka uz ponudu dostaviti potvrdu o upisu u Imenik ovlaštenih arhitekata/inženjera odgovarajuće struke Hrvatske komore arhitekata/inženjera određene struke
  • ponuditelj mora za koordinatora zaštite na radu tijekom građenja (koordinatora II) uz ponudu dostaviti rješenje nadležnog Ministarstva

Jedna osoba može obavljati više od jedne navedene funkcije.

PODACI O PONUDI

12. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

Ponuda treba sadržavati:

- Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

- Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

- Dokazi sposobnosti (traženi dokumenti)

- Popis ugovora i potvrde o uredno ispunjenom ugovoru

13. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja.

Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.

Ponude se dostavljaju najkasnije do 16. 12. 2025. godine do 9:00 sati u papirnatom obliku u zatvorenoj omotnici s naznakom: naziv i adresa naručitelja, naziv i adresa ponuditelja, naziv predmeta nabave, s naznakom „ne otvaraj“ ili putem elektroničke pošte na e-mail adresu osobe koja je navedena kao kontakt u Pozivu na dostavu ponude.

Adresa na koju se dostavlja ponuda je: Petra Krešimira IV. br. 1, 35000 Slavonski Brod.

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda svoju ponudu izmijeniti ili dopuniti.

Ponuda zaprimljena nakon roka za dostavu ponuda vratit će se neotvorena ponuditelju.

14. NAČIN ODREĐIVANJA CIJENE PONUDE

Ponuditelj izražava cijenu u eurima. Cijena ponude piše se brojkama. U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi vezani uz predmet nabave. Ponuđena cijena je fiksna i nepromjenjiva i obuhvaća sve troškove vezane uz obavljanje predmeta nabave.

Naručitelj je obvezan provjeriti računsku ispravnost ponude.

Kada cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost izražena u troškovniku ne odgovara cijeni ponude bez poreza na dodanu vrijednost izraženoj u ponudbenom listu, vrijedi cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost izražena u troškovniku.

15. VALUTA PONUDE: Cijena ponude izražava se u eurima.

16. KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE:

Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda. U nastavku se navode kriteriji s relativnim značajem, koji im se pridaje. Ti su značaji iskazani rasponom s odgovarajućom maksimalnom razlikom.

Redni broj

Kriterij za izračun ekonomski najpovoljnije ponude

Bodovi

Najveći broj bodova

Relativni ponder kriterija

1.

Cijena

80

80 %

2.

Iskustvo stručnjaka: Broj građevina (zgrada javne i društvene namjene) nad čijim je radovima izvršio uslugu stručnog nadzora

1-3 građevine

1

20

20 %

4-6 građevina

5

7-9 građevina

10

10-12 građevina

15

13 i više građevina

20

Ukupno:

100

100

  • Kriterij: cijena

Ponuda s najnižom cijenom dobiva najveći broj bodova. Ostale ponude vrednuju se u odnosu prema ponudi s najnižom ponuđenom cijenom prema formuli:

Broj bodova ponude za kriterij cijene =

U izračunu, jedan posto ima značenje 1 boda.

  • Kriterij: iskustvo stručnjaka

Ponuditelji moraju, kao dokaz iskustva stručnjaka dostaviti popis ugovora i potvrde o uredno ispunjenom ugovoru (za svaki ugovor s popisa) u godini u kojoj je započeo postupak jednostavne nabave i tijekom 5 godina koje prethode toj godini.

17. JEZIK I PISMO PONUDE

Ponuditelji se obvezuju svoje ponude, zajedno sa pripadajućom dokumentacijom izraditi na hrvatskom jeziku. Ako su neki od dijelova ponude traženih dokumenata o nabavi na nekom od stranih jezika ponuditelj je dužan navedeni dokument na stranom jeziku dostaviti i prijevod na hrvatskom jeziku navedenog dokumenta izvršen po ovlaštenom sudskom tumaču.

18. ROK VALJANOSTI PONUDE:

Najmanje 30 dana od dana otvaranja ponuda. Naručitelj može pisanim putem zatražiti produženje roka valjanosti ponude.

19. DONOŠENJE OBAVIJESTI O ODABIRU:

Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude dostavlja se ponuditeljima objavom na internetskim stranicama Županije najkasnije u roku od 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

Status predmeta

  • Status poziva: Poništen
  • Rok za podnošenje: do 16. prosinca 2025. u 9:00 sati
  • Napomena: Dana 19. prosinca 2025. objavljena Obavijest o poništenju